Abonnement | Mobilselskaber | billig mobiltelefoni

billigt-mobilt-bredbaandOnefone Danmarks billigste mobilselskaber onefone det er nemt og billigt. Man får en sms, når der bliver trukket penge på kortet, og det gøres automatisk den første hverdag i måneden – 149 kr. Det er nemt at opsætte MMS. Desuden er det jo ganske fantastisk endeligt at få et abonnement hvor man reelt kun betaler det firmaet foreskriver – 149 kr. hverken mere eller mindre!

Alt i alt, synes jeg det er et fantastisk mobilselskaber abonnement! Jeg vil give mine varmeste anbefalinger!

Derudover kan kontoen godt stå i minus de første par dage, efter ens konto er trådt i kraft, men dette udlignes kort efter, når de har modtaget betalingen. Desuden kommer kontoen i minus, hvis man fx køber togbilletter over mobilen, da dette skal betales udover abonnementet på 149 kroner. Hvis dette sker, får man en sms, og pengene bliver trukket automatisk fra ens kreditkort (hvis man har tilvalgt dette). Ellers skal pengene overføres manuelt. Dette informeres man om både på sms og mail.

(Nej, jeg arbejder ikke og har aldrig arbejdet i Onefone)
Jeg har kun positive oplevelser med Onefone. Jeg har såmænd heller ikke haft brug for så meget fra kundeservice eller lignende, da man kan klare næsten alt selv på nettet.. hvilket også er noget der appellerer meget til mig! Men en enkelt gang eller to med kundeservice er det da blevet til, og det har været positivt. Min email blev besvaret med det samme stort set! Ingen sure miner herfra.. Eneste årsag til vi ikke ryger op på en ti’er er fordi de (endnu) ikke tilbyder billige mobiler med deres billige taletid, data og mms/sms.

Jeg er som udgangspunkt tilfreds med Onefone mobilselskaber. Jeg har været kunde i to-tre år og aldrig haft problemer.. altså før nu. Jeg betaler 249,- for 15 timers sniksnak, fri sms og mms og hvad der ellers hører til. Men senest er de begyndt at trække op til 600,- om måneden (udover de 249,-) uden at kunne forklare, hvad det dækker over. Intet tyder på et forbrug over de 15 timer eller et afsindigt antal sms’er til udlandet. Da jeg så ville ringe til kundeservice, var jeg nummer 44 i køen! Det er eddermame elendig service – og jeg har ellers anbefalet Onefone varmt.. jeg overvejer ihvertfald selv at skifte.

Jeg har både Onfone mobilselskaber som hjemmetelefon og mobil, jeg har haft det i lang tid, har aldrig oplevet problemer endnu. Og de bliver ved med at komme med nye tilbud, f.eks. da det blev gratis at ringe imellem alle Onfone mobiler, hvis man har et fastpris abonnement. Det kalder jeg da super. Tak for det Onfone.

Har ventet måned med at få leveret mobilt bredbånd fra onefone mobilselskaber dem, hvor de startede med at sige der vil gå 14 dage, så var de på lager (Dongles/modems til mobilt bredbånd), men så sagde de 3 til 4 uger. Venter stadig, men de er udsolgt hos leverandøren. Har dog også købt mobil abonnement hos dem, og var super hutig til levering, og efter et stykke tid, skulle jeg skifte mit simkort til microsim, hvor de sendte det samme dag jeg mailede ind til dem. Dog savner jeg kundeservice i weekenden, hvor der nu kun er åben for salgs afdelingen. Super billigt og for det meste venlig kundeservice. Det er helt klart det billigste teleselskab / mobilselskaber jeg har haft indtil videre og det er det letteste jeg har haft når vi snakker om sendesignal, jeg er meget tit i Jylland og havde ALDRIG sende signal før (godt nordpå) Nu står min telefon på fuld styrke, så det er bare dejligt.

3 thoughts on “Abonnement | Mobilselskaber | billig mobiltelefoni

  1. Pingback: Beery

Leave a Reply

